Nejčastější dotazy
1. Mohu balíček s pc komponentami poslat na dobírku?

Bohužel ne. Komponenty i elektrosoučástky musíme zvážit a spočítat, teprve poté určujeme přesnou cenu dle našeho výkupního ceníku. Dále se chceme vyhnout podvodníkům. Takové balíky nepřijímáme.


2. Jak a kam mám poslat balíček, jak to přesně funguje?

Důležité je balíček poslat na tuto celou adresu, aby se někde nezdržel (zdržení na poště ovšem neovlivním):
Klimakom energy, a.s., Jiří Fojtík, Zámecká 4, Brno - Chrlice, 643 00.
Balík musí být zaslán na naší adresu, balíky na poštu nebudou vyzvednuty.
Stejně důležité je do balíčku přibalit kontaktní informace na Vás, tzn.: číslo účtu, na které máme poslat Vaše peníze za výkup, telefonní číslo nebo mail, kde si po odeslání platby ověřujeme, že v pořádku došla a zároveň informujeme o částce, která byla spočítána a číslo občanky nebo kopie - potřebujeme jméno, přijmení, číslo občanského průkazu, trvalé bydliště, rodné číslo, platnost občanky, kdo vydal občanku, občanství a místo narození.
Po doručení balíčku (občas se pár dní zdrží na poště, neplatí že druhý den doručí, zároveň mi balíčky doručují pozdě odpoledne, takže ve sledování zásilek může být zobrazeno, že doručili v pondělí, ale balíček mám až v úterý k odbavení). Po zvážení a
spočítání ceny informuji nejčastěji na mail nebo telefonicky, jaká částka vyšla a posílám na účet. Peníze by měly být u Vás druhý pracovní den. Poté Vás poprosím o informaci, že v pořádku došly.
3. Jaký je rozdíl mezi očištěnou (bez Fe a Al) a neočištěnou (s Fe a Al) základní deskou, grafickou kartou?

Základní desky - očištěné jsou bez baterií, bez hliníkových chladičů, bez ocelových páček u procesoru (u socketu 775 páčka zůstává, jen se odejme horní krycí plíšek nad procesorem), dále veškeré plastové a ocelové držáky chladičů u procesorů, krycí plech konektorů. Naopak můžou zůstat malé plechové krytky konektorů VGA a podobně. Podrobnější a jednodušší náhled zde:
základní desky

základní desky

základní desky neočištěné
základní desky

základní desky

základní desky neočištěné
základní desky

základní desky

základní desky očištěné
Grafické, zvukové, síťové, televizní a jiné počítačové karty - zde se jako očištěné berou karty, které jsou bez hliníkového chladiče, předního kovového čela, v případě televizní karty ještě nutno odstranit horní plech z plechového boxu na kartě. Více podle fotografie:
grafické karty

grafické karty

Neočištěné grafické karty
grafické karty

grafické karty

Očištěné grafické karty
4. Co to znamená harddisky (pevné disky), mechaniky, disketovky bez rámečku a postranních lišt?

U některých počítačů jsou speciální držáky těchto médií, např. Dell (plastové nebo kovové lišty), které jsou přišroubovány z boku nebo plechy po celém obvodě kryjící mechaniku. Tyto plechy by měly být odstraněny.
5. Kdy a jak můžu prodat pc komponenty a elektrosoučástky v prodejně Brno?

V Brně Chrlicích na Zámecké 4 jsme v pracovní dny od 9 do 15 hod - po předchozí telefonické domluvě. Možné je i dřív ráno, nebo mírně později odpoledne. Domluva je nutná předem telefonicky, v případě většího množství nebo dražších součástek je dobré sdělit nám přibližnou cenu, za kolik komponenty máte.



6. Vykupujete monitory a tiskárny?

Tiskárny nevykupujeme vůbec (jejich oprava je příliš nákladná), monitory pouze LCD nebo LED od velikosti 21" a to buď zcela funkční, nebo nefunkční k opravě - nesmí mít poškozený ani poškrábaný displej.


7. Vykupujete funkční PC sestavy a notebooky?

Ano, vykupujeme jak nefukční, tak funkční pc sestavy a notebooky a i jejich funkční pc komponenty. Protože cena použitých pc komponent velmi rychle klesá a musíme držet dále záruku po prodeji, cena není určitě srovnatelná s cenou pořizovací při nákupu nových pc komponent.
Abychom počítač vykoupili jako funkční, je potřeba, aby byl v této době ještě použitelný, tzn. aby byl alespoň čtyřjádrový s frekvencí nad 2,2 MHz, paměti 4 Gb, pevný disk alespoň 500 Gb, nejlépe i s grafikou.
Taktéž notebooky vykupujeme buď na náhradní díly za několik stovek. Funkční notebooky vykupujeme pouze dvoujádrové. V případě, že nemáte jasno, zdali něco vykupujeme, napište nám, jistě Vám odpovíme a pokusíme se poradit.



8. Jak je to se zárukou na pc komponenty, počítače a notebooky při nákupu v prodejně nebo přes eshop?

Záruku upravuje zákon a my se jím samozřejmě řídíme. Při nákupu přes eshop je možnost vrácení zboží do 14 dní od doručení v původním obale, nepoškozené a kompletní.
Přímo použité bazarové zboží má záruku na skryté vady, které byly již při koupi. V případě, že vada vznikne až po nákupu např. neopatrným či neodborným zacházením, záruka nebude uznána. Více informací pak máme v obchodních podmínkách.



9. Jaké minimální množství musím k výkupu donést?

Minimální množství nestanovujeme, je tedy možné donést i menší množství.



10. Nová a stará základní deska, kde je rozdíl?

Nové a staré záklasní desky se dají nejlépe poznat pomocí socketu (patice na procesor). Staré desky jsou všechny, které mají větší socket na procesory, v případě, že v něm byl keramický, ne plastový procesor, tak je sedná o starou základní desku.
Nové desky jsou od socketu 478 od Intelu a 754 od AMD a novější, tedy od Intelu 775, 1150, 1155, 1156, 2010. Nové desky AMD jsou se socketem 754, 939, AM2, AM3.

 
Základní desky staré
(rozdíl je v patici na procesor)

 
Socket na 486

Socket na 486

Socket na 486
Slot na cpu

Slot na cpu

Slot na procesor
Socket 462

Socket 462

Socket 462
Základní desky nové
(rozdíl je v patici na procesor)

 
Socket 478

Socket 478

Socket 478
Socket 775

Socket 775

Socket 775
Socket 754

Socket 754

Socket 754
Socket AM2 939

Socket AM2 939

Socket AM2 a 939
VÝKUP PC, ELEKTRO A PC BAZAR, PC SERVIS
tel: +420 725 322 847, mail: fojtik@klimakom.cz
Klimakom Energy a.s., Jiří Fojtík, Zámecká 4, Brno - Chrlice, 643 00

PŘIHLAŠTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU:

Opište prosím kontrolní kód "3696"
© copyright (2012 - 2017) Veškerý obsah na tomto webu www.vykup-pc.cz je chráněn podle autorského zákona. Jakékoliv kopírování a šíření obsahu bez souhlasu majitele webu bude bráno jako protiprávní jednání a bude proti němu takto přihlíženo.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one